Skip to Menu Skip to Search Contact Belgium Websites & talen Skip to Content

ServiCert helpt u de prestatienormen voor uw product of dienstverlening op een hoger niveau te tillen, de brand-equity van uw merk te beschermen en waarde toe te voegen aan uw gehele dienstverleningsnetwerk.

Consistentie en kwaliteit definiëren uw merk. Een onafhankelijke beoordeling van uw dienstverleningsproces via SGS, is een kans om de normen te bewaken en de prestaties van uw organisatie te verbeteren.

Het ServiCert™-programma bestaat uit de volgende elementen:

  • training in de samenhang tussen dienstverlening en klanteisen
  • training in het verzamelen van eisen van de klant en het opstellen dienstverleningscriteria
  • opstellen van criteria door opdrachtgever en validatie van deze criteria door SGS
  • audits via SGS op de naleving van dienstverleningcriteria (door middel van systeemaudits, "mystery shopping", observatie, interviews, toetsing van documenten, enz.) en
  • rapportage (onderdelen die niet conform de eisen zijn, mogelijkheden tot verbetering, enz. ) en de afgifte van een ServiCert certificaat

Uw organisatie kan gebruikmaken van de ServiCert-methodiek van SGS voor het definiëren, implementeren en controleren van kritische leveringsprestatiecriteria die in lijn zijn met uw bedrijfsstrategieën. Onze audits stellen het prestatieniveau van uw organisatie vast.

Als uw organisatie al in het bezit is van het ISO 9001-certificaat, kan ServiCert helpen om voort te bouwen op het werk dat u al hebt gedaan door het definiëren van een robuust kader voor resultaatgericht kwaliteitsmanagement.

Voldoe aan de verwachtingen van de klant en verbeter de prestaties van uw organisatie met ServiCert, het onafhankelijke service-certificaat, van SGS.